Varit sjuk under en längre period
Jag har varit sjuk under en längre period och inte kunnat blogga på grund av utmattning. Men nu håller det på att ändras. När jag började komma upp till ytan så tänkte jag på vad jag skrev i min presentation. Kanske ska jag ta tag i den delen av mitt liv. Jag har en dröm, kanske är det dags att förverkliga den. För att ingen ska knycka min idé så suger jag på den i hemlighet än så länge....väntar på material från Kina.



Kommentarer
Skicka en kommentar