En fantastisk lägenhet






Det är fint att bryta av möbler med varandra. Det lärde jag mig på Sköna Hems Inredningskursen. Att inte hålla sig till en stil utan bryta av med något, så att det händer. Som här Gustaviansk och Spegelmöbler. Det är underbart!

Källa Paris Apartment 

Kommentarer

Populära inlägg