Jag hittade Sköna hems inredningstidning där de hade en artikel om en liten lägenhet på 20 kvm som inredes som ett hotellrum för en flygvärdinna. Jag bara älskar det.
Det är jättefint tycker jag. Bara för att man bor litet behöver man inte ha det fult hemma!
Det är så himlans fint och smart inrett. Det behövs inte så mycket mer. Jag skulle kunna göra något liknande hemma hos mig. Då får jag ett rum över....vad gör jag med det 😁
Kommentarer
Skicka en kommentar